Wednesday, December 01, 2004

19/11/04: openspace, pune

pune'deki son is gunumun aksaminda wwf mektup kutusunda buldugum bi davetiyeyi degerlendiriyorum. aksama hawa adli sufi muzigi uclusunun bi konseri var- suat berkay ismi dikkatimi cekiyor, yoksa grubun uyelerinden biri turk mu? uzun zamandir konsere gitmedim, cok heyecanliyim aksamki dinleti icin. bu konser openspace adli salonda ucretsiz olarak duzenleniyor. ne bulacagimi pek kestiremiyorum.

openspace pune'nin daha once hic ugramadigim sik bi mahallesinde. yolda karsilastigim hintli bayanin esliginde iz suruyor ve konser basladiktan bi sure sonra hedefe ulasiyorum. icerisi tiklimtiklim. openspace isminin son derece "literal" oldugunu farkedip bi binanin terasinda arapca-farsca sarkilar dinlemeye koyuluyorum. konser cokk guzel. ama beni bekleyen asil sasirtmaca konser bittikten sonra geliyor. iste konser terasinin alt katinda hindistan'da hic gormedigim gibi bi ortam: bi dolu kitap, dergi, aktivist baylar ve bayanlar, uzun sohbetler, rahat koltuklar.

bi an icin acaba pune'de kalip her gunumu burada mi degerlendirseydim diye dusunuyorum. bugun jaipur yolculugum basliyor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home