Friday, November 19, 2004

off to pushkar


bu cumartesi azad edildim, calismam gerekmiyo.. ve sonunda bugun gokce goc ediyo jaipur'a (bkz: domestic migration, bkz: ic goc). yarim saat sonra havaalanindan almaya gidicem. coook mutluyum - cok daha guzel olucak boyle.

yarin sabah pushkar camel fair'a gidiyoruz! sabah 10'da uc kisi yola cikip aksam dokuz kisinin daha katilimiyla buyuk bi kadroyla hazir bulunucaz rajasthan'in bu en buyuk olayinda. pazartesi de yalan soyleyip (e.g. deveden dustum, gozume kum kacti, col gunesi carpti, kutsal golde yikanirken krokodil isirdi, sitma oldum, vb vb - hersey gibi yalanlari da icinde bulunulan cografyaya, kulture adapte etmek gerekli tabii ki) haftasonunu bi gun daha uzatmayi dusunuyorum ama.. bakalim. iyi haftasonlari herkese.

bi de aklima gelmisken, sag tarafta bi guestbook linki var, biseyler yazin arada bir ki ekranin diger tarafinda kimlerin oldugunu bilelim biz de. :)

abridged english translation: have a nice weekend.

1100869094268881

harita daha cok gokce'nin durumunu anlatti ama.. sadece jaipur ve pushkar'i koyunca yeterince etkileyici olmadigina karar verdim.. :) bes saatlik yolun koca hindistan'da lafi mi olur.

2 Comments:

Blogger Turkish E.T. said...

vay anasini. the whole story yi anlatan bir entri aradim ama bulamadim. i wish you happy chicken masala's.

11/24/2004 12:30 am  
Anonymous Anonymous said...

Yes indeed, in some moments I can reveal that I approve of with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is stationary a question as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with efflux of this demand www.google.com/ie?as_q=steve yzerman jersey retired ?
I noticed the phrase you suffer with not used. Or you use the dark methods of inspiriting of the resource. I have a week and do necheg

2/07/2010 7:48 pm  

Post a Comment

<< Home